dilluns, 11 de maig del 2009

Una nova etapa.

Hola als pocs que lligen les meues mogudes i demes coses rares que faig, pero ací estic, fent algo que no s'em dona molt bé, publicitat. Desde fa temps estic escribint temes en català, era d'esperar si, i potser he esperat massa, no ho se. El cas es que fa temps vaig grabar, gracies a Vidal, el primer tema que vaig fer i poc més a dir, dos directes previstos un per a Juny a un pub de Benissanó compartint cartell amb Jezie i un altre aquí a Lliria compartint cartell amb Rapsodes i un xaval que s'ho curra molt que es diu Mc Fabre, vorem com ixen els directes,jeje.
Si voleu mes info al myspace estan les dates i els llocs.

Enllace el tema de diverses formes:


Myspace: www.myspace.com/bohemiordum

Bye gent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada